Reglementările magazinului

Magazinul online medycznie.ro (denumit în continuare „Magazin” sau „Vânzător”), disponibil la adresa medycznie.ro, este condus de MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA, înregistrată de Tribunalul Districtual Kraków-Śródmieście din Cracovia, cu numărul 12 Registrul Comerțului Național al Întreprinzătorilor, Secția 12000 RS2 8487. Sediul social al societatii este in Gorlice. (38-300), ul. Biecka 8/1. Suntem înregistrați sub numărul NIP: 7382169870, numărul REGON: 524895764

§ 1.

Magazinul online medycznie.ro efectuează vânzări cu amănuntul prin Internet în baza prezentului Regulament. Comenzile sunt acceptate prin:
magazin online: https://medycznie.ro
e-mail: kontakt@medycznie.ro

§ 2.

Toate produsele oferite în magazinul medycznie.ro sunt noi-nouțe, lipsite de defecte fizice și legale și au fost introduse legal pe piața poloneză.

§ 3.

Contractul de vânzare cu Clientul se încheie în limba română, în conformitate cu legislația poloneză și prezentul regulament. Locul de livrare a mărfurilor trebuie să fie în Polonia sau România.

§ 4.

Definitii:
Timp de procesare a comenzii – timpul in care Magazinul finalizeaza comanda si o transmite transportatorului implementand forma de livrare aleasa de Client.
Zile lucrătoare – toate zilele săptămânii de luni până vineri, excluzând sărbătorile legale.
Dovada de cumpărare – factură, factură sau bon fiscal emise în conformitate cu Legea din 11 martie 2004 privind impozitul pe bunuri și servicii.
Client – persoană fizică care are vârsta de peste 13 ani, iar dacă persoana are vârsta sub 18 ani, este necesar acordul reprezentantului său legal, precum și o persoană juridică și o unitate organizatorică care nu este persoană juridică, căreia i se acordă capacitate juridică prin dispoziții speciale și care plasează sau intenționează să plaseze o comandă sau care utilizează alte servicii ale Magazinului (inclusiv Consumatorul).
Consumator – persoană fizică care efectuează o tranzacție juridică (contract de vânzare prin intermediul Magazinului) care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.
Cont Client – înseamnă un panou individual pentru fiecare Client, lansat în numele său de către Vânzător după înregistrarea Clientului.
Plata – modalitate de plata pentru obiectul contractului si livrare.
Vânzător – MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA înscrisă de Judecătoria Kraków-Śródmieście din Cracovia, Secția a 12-a Comercială a Registrului Tribunalului Național – Registrul Antreprenorilor sub numărul KRS 0001028487. Sediul social al companiei este în str. Gorlice (31-3800). Suntem înregistrați sub numărul TIN: PL7382169870, numărul REGON: 524895764
Comanda – declarația de voință a Clientului transmisă prin intermediul Magazinului, în care se specifică în mod clar: tipul și cantitatea produselor, tipul de livrare, tipul plății, locul de livrare a articolului, datele Clientului, și care vizează direct încheierea unui contract între Client și Vânzător.

§ 5.

Toate prețurile afișate pe site-ul mediczne.com.pl sunt exprimate în moneda poloneză și sunt prețuri brute (inclusiv TVA). Prețul afișat pentru produs în momentul plasării comenzii de către Client este obligatoriu pentru părțile la tranzacție, cu excepția situațiilor în care produsul nu era disponibil la momentul plasării comenzii, despre care Clientul va fi informat.

§ 6.

Costurile de transport pentru transporturile standard (până la 30 kg) sunt furnizate la plasarea comenzilor. In cazul achizitionarii de bunuri mai mari de 1 articol ne rezervam dreptul de a modifica costul de transport calculat de software-ul magazinului online, dupa consultarea clientului.

§ 7.

Pentru fiecare comandă se emite o factură cu TVA.

§ 8.

Confirmarea, dezvăluirea, înregistrarea și asigurarea tuturor prevederilor materiale ale contractului pentru a obține accesul la aceste informații în viitor are loc sub forma:
confirmarea comenzii prin trimiterea la adresa de e-mail furnizata de Client:
comenzi,
informații despre dreptul de retragere din contract,
link-uri pentru a descărca regulamentul și formularul de retragere a contractului dvs. sau sub formă de fișiere PDF,
atașând la comanda finalizată o dovadă de cumpărare, trimisă la locul indicat de livrare a articolului.

§ 9.

Vânzătorul nu percepe niciun comision pentru comunicarea cu acesta prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, iar Clientul își va suporta costurile în cuantumul rezultat din contractul încheiat cu un terț care îi furnizează un serviciu specific care să permită comunicarea la distanță.

§ 10.

Vânzătorul nu oferă Cumpărătorului o garanție în sensul art. 577 Cod civil, și informează despre garanțiile cunoscute acordate de terți pentru bunurile disponibile în magazin. De asemenea, vânzătorul nu oferă servicii post-vânzare.

§ 11.

Este interzisă utilizarea oricăror materiale publicate pe site-ul Magazinului (inclusiv fotografii și descrieri ale mărfurilor) fără acordul scris al Magazinului.

§ 12.

Condiția de utilizare a serviciilor magazinului online medyczne.com.pl condus de Vânzător este citirea și acceptarea prezentului Regulament. Prin plasarea unei comenzi, Clientul acceptă conținutul Regulamentului. Pentru a face achiziții în Magazin, trebuie să aveți un cont de e-mail activ. Pentru a crea un Cont de Client, Clientul este obligat sa se inregistreze. Condiția pentru executarea comenzii este ca Clientul să furnizeze date care să permită verificarea Clientului și a destinatarului bunurilor. Vânzătorul confirmă acceptarea comenzii prin e-mail trimis la adresa furnizată de Client în momentul plasării comenzii.

§ 13.

Timpul de procesare a comenzii printr-o companie de curierat este de până la 7 zile lucrătoare. Acesta este timpul care trece de la plasarea comenzii in cazul rambursului sau de la efectuarea platii de catre Client in cazul alegerii platii online sau platii cu cardul pana la transferul comenzii de la Magazin catre transportatorul care efectueaza livrarea – se iau in calcul doar Zilele Lucratoare. O comandă pentru mărfuri cu termene de livrare diferite este trimisă după finalizarea mărfurilor disponibile în comandă. În cazul indisponibilității prelungite a unui anumit produs, Vânzătorul va contacta Cumpărătorul pentru a face aranjamente pentru modificarea comenzii sau a timpului de executare a acesteia. Modificarea în cauză ar trebui să fie întotdeauna aprobată de Cumpărător.

Bunurile comandate sunt livrate prin:

Firma de curierat: pachete standard (care nu conțin așa-numitele mărfuri voluminoase, de exemplu, conectori de construcții, lăzi, suporturi, mese de tenis, poartă etc.). Colete peste 1,8 m trimise prin curier – costurile de transport trebuie convenite cu departamentul de vanzari.

Autocolectare la sediul MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA Gorlice (38-300), Stradă Biecka 8/1 la de la 7-16.00 (va rugam sa ne contactati in prealabil).
In cazul in care finalizarea comenzii este imposibila, Vanzatorul va anunta Clientul despre acest fapt in cel mult 14 zile de la data primirii comenzii de catre Vanzator. Notificarea va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată de Client în formularul de comandă. În cazul în care Clientul plătește pentru comanda menționată în propoziția de mai sus, Magazinul va rambursa banii plătiți.

§ 14.

Sunt posibile următoarele metode de plată:
Ramburs la livrare – numerar la curier, poștaș sau oficiu poștal la ridicarea mărfii sau la casieria punctului personal de colectare.
Prin transfer (plată în avans) – după plasarea unei comenzi în magazinul nostru online, se trimite un e-mail cu numărul contului bancar. Dupa primirea platii, marfa se trimite prin curier (colete standard).
Prin plăți online – Entitatea care furnizează servicii de plată online este mElements S.A. și MOLLIE
Prin carduri de plată: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro – Entitatea care furnizează servicii de plată online este mElements S.A. și MOLLIE

§ 15.

Inainte de a ridica coletul de la posta sau curier, verifica daca ambalajul nu a fost deteriorat in timpul transportului. În cazul în care ambalajul transportului prezintă semne de deteriorare, nu acceptați expedierea și pregătiți un raport de deteriorare în prezența curierului și contactați Vânzătorul cât mai curând posibil pentru a clarifica problema.
Clientul ia la cunostinta ca la confirmarea primirii transportului, toate riscurile legate de starea acestuia, inclusiv continutul acestuia, ii sunt transferate, iar vanzatorul pierde dreptul de a actiona pretentii legate de starea expedierii, pierderea sau deteriorarea acestuia.

§ 16.

Vânzătorul este răspunzător în temeiul garanției pentru defectele fizice și juridice ale bunurilor vândute în măsura specificată la art. 556 și urm. din Legea din 23 aprilie 1964 – Cod civil (Jurnalul de legi din 2014, pct. 121).
În cazul în care se constată un defect al bunurilor, Clientul are în special dreptul de a depune o reclamație în termen de 2 (doi) ani de la data livrării bunurilor. Într-un astfel de caz, Clientul trebuie să trimită sau să livreze vânzătorului bunurile reclamate împreună cu dovada achiziției și o descriere a defectelor constatate. Bunurile reclamate trebuie livrate sau trimise la adresa Vânzătorului MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA Gorlice (38-300), strada Biecka 8/1.
În conformitate cu principiile stabilite în Codul civil, Clientul poate solicita repararea bunurilor, înlocuirea bunurilor cu altele fără defecte, reducerea prețului bunurilor sau se poate retrage din contractul de vânzare. Vânzătorul va răspunde imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data primirii expedierii cu bunurile reclamate, să răspundă la reclamația depusă și să informeze Clientul despre procedurile ulterioare.
În cazul în care reclamația este justificată, Vânzătorul se obligă să înlocuiască produsul defect cu unul fără defecte, să înlăture defectul sau să reducă prețul produsului în termen de 14 zile de la data acceptării reclamației Clientului.
În cazul retragerii efective din contract, Vânzătorul se obligă să ramburseze plata în termen de 14 zile de la data primirii declarației de retragere din contract, cu condiția ca plata să nu fie rambursată până când bunurile nu sunt returnate sau Clientul face dovada trimiterii acestora înapoi.
Costurile asociate cu livrarea sau expedierea bunurilor reclamate sunt rambursate de către Vânzător Clientului după luarea în considerare a reclamației.
În cazul obiectului contractului acoperit de garanția distribuitorului sau producătorului (garantului), condițiile detaliate de garanție și durata acestuia sunt prevăzute în cardul de garanție eliberat de garant. În cazul în care documentul de garanție prevede o astfel de posibilitate, Clientul își poate depune pretențiile în temeiul garanției direct la centrul de service autorizat a cărui adresă este inclusă în documentul de garanție. De asemenea, Clientul poate depune cererile sale de garanție către Vânzător, dar într-un astfel de caz Vânzătorul este doar un intermediar care transferă reclamația depusă garantului. Clientul poate, la discreția sa, să exercite drepturile de garanție direct de la garant și drepturile de garanție pe care le are de la Vânzător.
Costurile asociate cu livrarea sau expedierea mărfurilor reclamate sunt rambursate de către vânzător către client după luarea în considerare a reclamației și acceptarea pretențiilor clientului.
Datorita grijii de a mentine proprietatile si calitatea corespunzatoare a produselor livrate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a alege o metoda specifica de transport a comenzii – transport specializat in conditii constante, controlate (Pharmalink). Schimbarea modului de livrare de către client și renunțarea la transportul specializat exonerează Vânzătorul de răspunderea pentru modificarea aspectului sau a proprietăților mărfurilor cauzată de o temperatură necorespunzătoare (prea ridicată sau prea scăzută) în timpul transportului sau depozitării coletelor de către compania de transport.

§ 17.

În conformitate cu Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor, Consumatorul se poate retrage din contractul de vânzare a bunurilor achiziționate de la Vânzător fără a furniza un motiv prin depunerea unei declarații corespunzătoare în scris în termen de 14 zile de la data livrării bunurilor (adică de la data primirii bunurilor de către Consumator). Pentru a respecta acest termen, este suficient să trimiteți o declarație scrisă prin poștă înainte de expirarea acestuia.
Consumatorul se poate retrage din contract prin depunerea unei declarații de retragere către Vânzător. Consumatorul poate folosi declarația de retragere din formularul de contract atașat prezentului regulament, care poate fi descărcat și de la Click aici.
Declarația de retragere din contract trebuie trimisă la următoarea adresă: MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA Gorlice (38-300), strada Biecka 8/1.
Consumatorul este obligat să returneze bunurile Vânzătorului în cel mult 14 zile de la data la care s-a retras din contract. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să returnați bunurile înainte de expirarea acestuia.
Bunurile trebuie returnate la adresa Vânzătorului: MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA Gorlice (38-300), Strada Biecka 8/1. Bunurile returnate trebuie să fie în stare neschimbată. Vânzătorul va confirma returnarea serviciului către Client.
Vânzătorul, în termen de 14 zile de la data primirii declarației de retragere din contract, va rambursa Consumatorului suma prețului de achiziție, mai puțin prețul de achiziție, dar plata nu va fi rambursată până când bunurile nu vor fi returnate sau Consumatorul va face dovada returnării acestora.
Vânzătorul va rambursa plata utilizând aceeași metodă de plată folosită de Consumator, cu excepția cazului în care Consumatorul este de acord cu o altă metodă de returnare care nu implică niciun cost pentru el.
Consumatorul suportă costurile de returnare a bunurilor către Vânzător, inclusiv costurile de trimitere, securizare și ambalare a bunurilor.
Dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanta nu este disponibil Consumatorului in legatura cu contractele specificate la art. 38 din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor, în special contractele:
în care subiectul serviciului este un articol care se deteriorează rapid sau are un termen de valabilitate scurt;
în care obiectul serviciului este un articol livrat în pachet sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea coletului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă coletul a fost deschis după livrare;
în care obiectul serviciului sunt articolele care, după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabile legate de alte articole;
incheiat prin licitatie publica.

§ 18.

Prin plasarea unei comenzi, Clientul își dă consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de acesta în vederea procesării și deservirii comenzii de către Magazin, care este și administrator al datelor cu caracter personal în sensul prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice cu privire la astfel de date cu privire la prelucrarea și libera circulație a datelor cu caracter personal, Directiva CE/679G Regulamentul general privind protecția datelor) (Jurnalul de lege UE L. din 2016, nr. 119, p. 1, cu modificările ulterioare) (denumit în continuare „Regulamentul GDPR”.
La plasarea unei comenzi, Clientul, in conformitate cu art. 6 din Regulamentul GDPR, își dă acordul pentru prelucrarea datelor sale personale de către MEDYCZNIE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA, înregistrată de Judecătoria Kraków-Śródmieście din Cracovia, Secția 12 Comercială a Registrului Tribunalului Național – Registrul Antreprenorilor cu numărul KRS 000102, cu sediul în Gorlice (38-300), Strada Biecka 8/1 exclusiv în scopul procesării comenzii.
Datele cu caracter personal conținute în baza de date a Magazinului nu sunt transferate către entități care nu participă la implementarea contractului de vânzare.
În conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal, clientul are dreptul de a accesa datele sale personale, de a le corecta și de a le șterge. Magazinul oferă fiecărui client dreptul de a controla prelucrarea datelor.
Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară, însă lipsa consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal face imposibilă finalizarea comenzii clientului.

§ 19.

Aceste reglementări sunt valabile de la 1 ianuarie 2021 și se aplică tuturor comenzilor plasate începând cu acea dată.
Magazinul poate modifica aceste reglementări din motive importante: modificări sau introducerea de noi prevederi de lege, general obligatorii, sau hotărâri judecătorești care afectează termenii și condițiile de vânzare pentru consumatori, modificări ale condițiilor produselor și serviciilor oferite de Magazin și extinderea ofertei de produse a Magazinului.
Magazinul se angajează să notifice Clienții cu privire la modificările introduse în Regulament prin postarea Regulamentului pe site-ul web mediczne.com.pl.
Pentru contractele încheiate înainte de modificarea Regulamentului se aplică versiunea Regulamentului aplicabilă la data plasării comenzii de către Client.

 

 

 

FORMULAR DE RETRAGERE

Descărcați

Întrebați despre disponibilitate

Utilizăm tehnologii precum modulele cookie pentru a stoca și/sau accesa informații despre dispozitivul dumneavoastră. Facem acest lucru pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare și pentru a afișa publicitate (ne)personalizată. Acordarea consimțământului dvs. pentru aceste tehnologii ne va permite să prelucrăm date precum comportamentul de navigare sau identificatori unici pe acest site. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.

Închideți fereastra pop-up
Setări de confidențialitate salvate!
Setări de confidențialitate

Atunci când vizitați orice site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browserul dvs., în principal sub formă de module cookie. Aici puteți controla serviciul dvs. personal de cookie-uri.

Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

Techniczne
Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce
We use WooCommerce as a shopping system. For cart and order processing 2 cookies will be stored. This cookies are strictly necessary and can not be turned off.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Resping toate serviciile
Accept serviciile selectate
Accept toate serviciile
Deschideți Setări de confidențialitate